ניצן

משאיתמשלוח חינם בקנייה מעל 160 ש"ח!

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

מלכה - מה הסיפור שלך?

כל מה שרציתם לדעת על מבשלת הקראפט הוותיקה והנמכרת ביותר בישראל

ישראל לא נחשבת למעצמת אלכוהול, בטח בהשוואה למדינות אירופה או ארצות הברית ישראל היא שחקן קטן בתחום. עם זאת, בשנים האחרונות הצליחה לצמוח בארץ הקודש סצנת בירה ואלכוהול מרשימה עם מאפיינים המיוחדים לה.

דוגמא טובה להצלחה של בירה ישראלית איכותית היא מלכה. מבשלת בירה ישראלית שהוקמה בשנת 2006 מתוך רצון לקדם את תרבות הבירה בארץ. כיום, מלכה היא מבשלת הבירה הישראלית המובילה שקובעת את הסטנדרט עבור כל התחום עם ציוד ובירות ברמה הגבוהה ביותר בעולם.

הבירה שנדדה בין תל אביב, כליל וקיבוץ יחיעם

הסיפור של מבשלת מלכה משתלב ברקע האישי של המייסד, אסף לביא, שהיה בעלים של שני פאבים בתל אביב והחליט לעזוב לטובת היישוב האקולוגי כליל. אחרי שהחל לבשל בירה בכמויות קטנות וגיבש את המתכונים סופית, התמקם אסף יחד עם המבשלה בקיבוץ יחיעם ומאז שנת 2008 החל לשלוח משם את הבירות של מלכה לכל רחבי הארץ. הסיפור על בירה מלכה ובעיקר הטעם שלה התפשט בכל רחבי הארץ והבירה קנתה לעצמה מקום של כבוד בפיתוח תרבות הבירה בישראל.
ביחיעם פועלת עד היום "חצר מלכה" - חצר הבירה ביפה ביותר בישראל, עם נוף גלילי מושלם שמגיע עד מפרץ חיפה. בחצר מלכה ניתן להנות מכל סוגי בירה מלכה מהברז ולאכול דברים טובים שמתאימים לבירה באווירה גלילית קלילה וזורמת. 

המעבר למבשלה החדישה ביותר בארץ

בשנת 2018 נדדה בשנית מבשלת מלכה והפעם לאיתזור התעשייה תפן. שם ההתמקמה סופית המבשלה, הפעם בתצורתה החדשנית והטכנלוגית ביותר בארץ ובנוסף נפתח גם מרכז המבקרים של בירה מלכה, הלוא הוא "סלון מלכה". מרכז מבקרים בעיצוב אירופי עתיק הצופה למבשלה החדשנית. בסלון מלכה ניתן לערוך סיורים, סתם להגיע לשתות בירה בימי חמישי בערב או לראות הופעה טובה שמתקיימת שם אחת לחודש.

 

 

נשמח לראותכם בחצר ובסלון שלנו!

 

לחיים!